Kurumsal

GENEL OTO TİC. VE SAN. A.Ş. ticari hayatına 1954 yılında binek ve ticari araçların yedek parça toptan satış ve dağıtımı ile başlamıştır. 67 yılı aşkın süredir firmamız süreklilik, kalite , servis, güvenilirlik ve yenilikçi anlayışı ile binek, hafif ticari ve ticari araçlar grubunda kullanılan her türlü orjinal ve aftermarket ürünlerini dünyaca bilinen 110`a yakın marka 100.000 güncel stok ve 6 şube ile Türkiye'nin 81 iline ve dünyanın birçok ülkesine ulaştırmaktadır.

Firmamız müşterilerimizin ihtiyaçlarını, geniş ürün yelpazemiz içinde karşılayarak, müşteri memnuniyetini temin edebilmeyi amaç görüp, bu noktada kaliteli ve yüksek standartlı ürünleri müşterilerimize doğru fiyatlarla, zamanın değerinin bilinci içerisinde en hızlı ve kusursuz bir şekilde sunmayı hedef edinmiştir.

Misyon  

Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, iş ortaklarımızın karlılığını arttırmak. Sektörün gelişimine öncülük ederek ülke ekonomisine katkıda bulunmak. Çalışanlarımıza yatırım yaparak onların gelişimlerini sağlamak. Sosyal sorumluluk projeleriyle topluma ve çevreye duyarlı olmak.  

Vizyon  

Otomotiv sektörü Bağımsız Yenileme Pazarında En iyi çeşit, fiyat, bulunabilirlik ve hizmet ile lider marka olmak.

Uzman kadromuz ve profesyonel iş anlayışımızla dünden bu güne Genel Oto olarak müşterilerimize her zaman en iyi hizmeti ulaştırıyoruz.

Genel Oto, Kalite Yatırımlarındaki tüm süreçlerinde “Sürdürülebilir Gelişim” odağı ile hareket etmektedir.

Bu yaklaşımla iş süreçlerimizi ve hedeflerimizi sürdürülebilir Kalite ilkeleriyle bütünleştirip, Toplam kalite yönetimi prensibini uygulamaktadır.  

Kalite Politikamız  

Müşterilerimizin kritik iş uygulamalarında güvenebilecekleri, etik değerlere saygılı bir bilgi teknolojileri ortağı olarak kalite politikamız;

  • Kuruluş kurumsal kimliğine bağlı hareket etmek
  • Ürün ve hizmetlerimizi etkileyen kanun ve mevzuatlara uymak
  • Sektördeki yenilik ve gelişmeleri takip etmek
  • Kalite Yönetim Sisteminin şartlarına uymak ve etkililiğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak  
  • Çalışanlarımızın aktif katılımı ile kaynaklarımızı verimli şekilde kullanmak
  • Müşteri memnuniyeti sürekliliğini sağlamak ve arttırmak
  • Müşteri şikâyetlerini açıklık, tarafsızlık, gizlilik, kolay erişilebilirlik, adalet ve duyarlılık prensipleri çerçevesinde ele alıp en kısa sürede çözümlemek
  • Müşteri talep ve şikâyetlerini anlayarak ürün ve hizmet kalitesini güvence altına almak, sürekli gelişimini sağlamaktır.
×